Profil użytkownika jest swego rodzaju wizytówką, którą będą widzieli studenci i pracownicy PŁ oraz inne osoby odwiedzające WIKAMP oraz Stronę Główną Politechniki Łódzkiej.
Aby wyświetlić i poprawić lub uzupełnić informacje zawarte w profilu postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
UWAGA: Aby wprowadzone w profilu zmiany stały się widoczne w uczelnianej wyszukiwarce pracowników, należy:
- Na stronie głównej swojego Wydziałowego portalu WIKAMP odnaleźć blok Wirtualne Wydziały (widoczny po prawej stronie dla zalogowanych użytkowników)
- Wybrać link adm przechodząc w ten sposób na portal informacyjny adm. Po przejściu na portal informacyjny wszelkie zmiany w profilu zostają zsynchronizowane z wyszukiwarką pracowników.
1. Zaloguj się do platformy WIKAMP
Wejdź na stronę https://edu.p.lodz.pl
Kliknij na opcję „Zaloguj się”:
W polu „Login” i „Hasło” wpisz dane do logowania - takie jak do poczty w domenie @p.lodz.pl
2. Kliknij na swoje imię i nazwisko, które pojawi się po zalogowaniu
w prawym górnym rogu ekranu.
3. Następnie w bloku „Administracja” (blok ten znajduje się w lewym dolnym rogu przeglądarki internetowej) kliknij opcję „Modyfikuj profil”.
4. W polu „Opis” umieść informacje dla studentów lub innych pracowników PŁ.
Przykładowo mogą to być godziny konsultacji czy też godziny pracy.
5. Aby dodać zdjęcie kliknij w opcję „Dodaj”.
Uwaga! Maksymalny rozmiar plików dotyczy wszystkich plików umieszczanych na platformie WIKAMP. Aby profil działał poprawnie wskazane jest, aby zdjęcie było rozmiaru 100 x 100 pikseli.
Możesz również umieścić listę swoich zainteresowań w polu „Zainteresowania”.
6. Aby podać dane kontaktowe wypełnij takie pola jak „Adres”.
Na koniec kliknij klawisz „Zmień profil”, który znajduje się w lewym dolnym rogu.